Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2016 12:25 - Измислен герой
Автор: rosicatsendova Категория: Поезия   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.02.2016 12:34


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
image
Спомняш ли си когато скубеше косите ми ?
Спомняш ли си, когато гонеше ме за една прегръдка ?
Спомняш ли си ,непрестанно търсеше мен?
Спомняш ли си нощем , как тайничко излизах ?
Спомняш ли си когато се разплаках , а ти побягна ?
Стоейки до теб , задъхвах се.
Страхливецът в когото се влюбих.
Онази приказка без край.
Търпя ме до последно,както и аз теб.
Беше мяжду любов и война.
Битка между разум и сърце.
Обхващаше всяко нещо в мен.
Разтърси ме.
След него нищо не остана.
Скъса се мрежата бродирана от теб.
Намразих !
Мразеха да бъда с теб.
Сложихме преграда между нас и сега те мразя.
Мразя и обичам.
Отдръпвам се и отново идвам.
Скитам,гледайки чуждите очи,за да забравя теб.
Но сякаш най - добре ми е сама.
Пореден лист,коплет,отново пиша.
Игра или съдба бе, не знам,но страшно много те обичах.
Давах всичко.
Ти го знаеш най - добре.
Не забравяй стихът ,който посветих ти!
Сякаш  копираш себе си и пускаш листята из града.
Грешка е,добре го знам.
 В колко пропасти навлизах и прескачах,за да забравя теб ?
Толко хора нараних,за да бъдеш ти добре.
По дяволите,все още те обичам.
Гадно е да съм без теб.
Мисля си за теб,дали добре си.
Дали си с друга.
Глупава,попаднала в капана.
Изход сякаш няма.
Не съм тъжна, нито гневна.
Просто те обичам,но не мога да съм с теб.

 






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosicatsendova
Категория: Поезия
Прочетен: 49586
Постинги: 42
Коментари: 19
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930