Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2014 22:03 - без име
Автор: rosicatsendova Категория: Поезия   
Прочетен: 2170 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.05.2016 10:13


 image
Не оценяваш малките неща , които правя за теб.
Не слушаш думите ми.
Не се вълнуваш от мнението ми.
Не се интересуваш от това, за какво мечтая.
Не ти липсвам , както ти на мен !
Любов по график.
Петък вечер , а може би събота, понякога и това не.
Вслушай се в думите ми, говоря ти!
Погледни в очите ми, тъжа!
Виждаш ли усмивката ми?
Не ти ли липсва ?Защо го правиш?Не ти ли писна?
Не искаш ли да съм щастлива с теб?
Нямаш време за разговори с мен.
Какво да правя ‘’бос’’ ?
Кажи ми , как да се държа, за да не те издразня ?
Каква трябва да бъда?
Какво трябва да направя , за да ме видиш, а не просто да погледнеш ?
Така , както преди живях без теб, така и сега ще мога!
Всеки ще поеме своя път.
Бях цъфтящо цвете, а ти откъсна ме, тъй млада!
Взе ми всичко за едното нищо, а сега отблъскваш ме.
Няма да се върна, не и този път!
Тръгна ли,  до тук е!
Нашето минало, ще хване прах.
На колене да падаш, прошка да искаш, пак мили думи да говориш.
За нищо на света не бих се върнала!
Ще си спомняш и отново ще ме искаш .
Няма да ме виждаш.
Няма да ме чуваш.
Няма да ме чувстваш.
Глупост! В идиот се влюбих, мъж очаквах
!


                                                            




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosicatsendova
Категория: Поезия
Прочетен: 49717
Постинги: 42
Коментари: 19
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930